sobota, 10 grudnia 2011

Zimno mi :x

kurnaa! Budzę się rano, patrzę przez okno- o kurcze śnieg pada! Po czym wracam do łóżka i stwierdzam, że zapadam w sen zimowy. xP
Ja ostatnio sobie machnęłam seansik z łysym filmów z Leopoldem na yt xP oto kilka z nich:









Muszę kupić buce w najbliższym czasie prezent. Buka chce dostać kucyki pony te małe więc mam zamiar jej kupić Rainbow dash,  Fluttershy, Raity, Twilight Sparkle i   Applejack bo Pinky Pie już ma :D
pozdrawiam! :)
a jeszcze zapomniałam dodać, że do psucia internetu czyli pisania z nami bloga chce dołączyć się Agnieszka (Żelek) :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz