czwartek, 8 grudnia 2011

Mikołajki

No cześć moje misiaczki! 100 lat was nie widziałam! Jak minęły mikołajki? Dostaliście coś fajnego? :D
Ja dostałam od kolegi zegar ścienny :F i figurkę aniołka porcelanowy taki fajny ^^ i czekoladę kokosową (ale fajnie bo akurat lubię :D) no i od mojej narzeczonej Buki koszulkę z Paryżem *.* i majtki z wieżami eiffla xD
Mieliśmy się do szkoły ubrać na czerwono żeby było mikołajkowo ale ja idę na całego...
Wzięłam brodę mikołaja i struj i przyszłam tak do szkoły xD
wszystkim podobał się ten jakże dziwny i orginalny pomysł xd najlepsze były pierwszaki które się na mnie rzuciły zaczęły mnie przytulać dziękować za prezęty (mamma mia! to nie ja im je przynosiłam xD tylko jakiś inny koleś w stroju mikołaja) pytały kiedy się znowu zobaczymy hah jestem w szoku że myślały że jestem tym prawdziwym mikołajem bo co prawda miałam założony płaszcz brodę kapturoczapkę ale płaszcz nie był zapięty a pod spodem miałam normalną czerwoną bluzkę po za tym przecież jestem dziewczyną... ale to jest szczegół xD
Żelek (Agnieszka) ma zdjęcia ale dała sobie szlaban na komputer za to że dostała 2 z angielskiego (tak ona sobie dała NIE jej mama tata ani kilku letni brat) ale w sobotę zdjęcia będą i na pewno wrzucę
więc tym mikołajowym strojem rozniosłam szkołę :F radkowi dałam takie śmieszne okularki które wszyscy nosili i nawet mam w nich zdjęcie

:) do przeczytania!

no i nareszcie mam te zdjęcia! xP
 to ja xD

 Oliwia za plecami ocenzurowanego mikołaja czyli Agnieszki xP

 od lewej: Karula Oliwia(wmoim przebraniu! xD) za jej placami Maciuś potem ja i Duraź xD

ja oliwia i karula

nowoczesny św mikołaj- oliwia

 Olo! :D

od lewej: Paziu (natalia) ja i Gabii :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz