niedziela, 25 grudnia 2011

Łysych świąt!

na początek objaśnienie: B to budyń K to kisiel :D
B:-Cześć moje misiaczki! Jak tam święta? : D To jest nasz wspólny post z nadzieniem czyli święta według kiślowego budyniu : D
Więc czas na świąteczna wyznania: Ile pryztyliście? Co dostaliście i czy ulepiliście bałwana z ziemi?
Cuż ja się boję stanąć na wagę a łysego wolę ni pytać
K:-Ja ulepiłam bałwana z gliny i porannej rosy
B:-jak obchodzi się święta w innych krajach? we franccji św mikołaja częstuje się winem! pijany święty mikołaj!
K:-a ja nie wystawilam ciastek dla mikołaja i mleka dla reniferów i dlatego nie przyszedł :<
B:-oooł D: trzeba było mu dać wino może przyszedłby francuski mikołaj : D
K:-mama mnie nie kochaaaaaaaaaaa
K:-Dziwnych świąt ciąg dalszy! czy wiedzieliście na przykład że w hiszpanii zamiast opłatka dzielą się chałwą?!
B:-ja nawet nie wiem co to chałwa!
K:-Pominę wyjaśnianie tego co to chałwa...
B:- A wiedzieliście że w meksyku wywiesza się piniate i robi "wielką pogoń za cukierkami", nazwa mojego autorstwa :D
K:-I dzieci rozpierdalają piniatę i zbierają cukierki!
B:-...
K:-DLA MNIE DZIWNE JEST CAŁOWANIE SIĘ POD JEMIOŁĄ BEJBE
B:- Chyba że masz całować mnie : D
K:-

K:-Wszyscy jesteśmy bardzo dojrzali dopuki ktośnie przyniesie folii bąbelkowej :D
B:-I różowego misia : D
B:-o kurna xD
to dopiero impnujące ale nie świąteczne xD
K:-Dawaj
B:-Jajecznica z kawałkami ciała zabujcy króla Francji Henryka IV to danie które zaproponowano w Paryżu Jakubowi Sobieskiemu ojcu przyszłego króla Jana III
K:-ta co ty chcesz , musiało być smaczne XDDDDD
palce Lizać , w doslowności PALCE LIZAĆ
B:-wszystko co fHancuskie musiało być doobre xD
twoja gra słów mnie przeraża xD
K:-CHCESZ HERBATNIKA ?
B:-nie
K:-POWIEDZ TAK
IDIOTO XD
B:- Mówię tak idioto
K:- Masz:
Żryj! Człowiek skurwiel!
B:-Tożto sucharmen
K:-To był herbatnik a nie suchar :<
B:-Cuż to już koniec naszego specjalnego świątecznego posta żegna się z państwem Kisiel!
K:- I Budyń! Wesołego Alleluja!


A ja zrobie error na blogu bez wiedzy Budynia wyobrażacie sobie na samie święta że woli sucharki niż mnie i moje herbatniki .. :< wrzucam mena który mnie rozbawił do łez <lol2>
to znowu budyń: czemu wrzucasz mój obrazek >:o a gdzie są prawa autorskie to ja dodałam ten napis w gimpie xd jak gadałam kiedyś z izą to mnie natchnęło xDD a właśnie pozdrowienia iza :)
to mój żul i mój napis xD
ten mikołaj z bałwanem mnie zastanawia czy ty jesteś tym bałwanem? xD
pozdraiwam wszystkich którzy czytają! niech moc będzie z wami! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz