czwartek, 15 grudnia 2011

Kisiel ma wyjebane.

WITAJCIE . ♥
Mam wyjebane na wszystko -.- .
KISIEL SIE NIESZCZĘŚLIWIE ZAKOCHAŁ , teraz ZGINIE , wpadnie w kartony ... -.- powiesze sie :D moje dzieci  dostaną połowe bloga w spadku .. co ja gadam przecież ja nie mam dzieci :D .
IDE ZJEŚĆ ŚLEDZIA , BO LEZĄ W LODÓWCE Z CEBULKĄ I MAM OCHOTE JE POŻREĆ .
ŻEGNAJCIE .
AMEN .

Łysy .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz