niedziela, 17 czerwca 2012

Po długiej przewie...

no heeej :D
ehh, wiem, że opóźniłam się w dodawaniu postów, ale jakoś nie było o czym pisać, albo po prostu mi się nie chciało hyhy :P
Tak więc wracam po tej przerwie, nie wiem jak często będę dodawać posty, nie mogę nic obiecać ):
No, ale postanowiłam napisać o tym, o czym powinnam w sumie w maju xD a więc... Zielona Szkoła! :D
Byliśmy w Krakowie, Zakopanem, Tatrzańskim i Ojcowskim Parku Narodowym :> wrzucę wam tu parę zdjęć robionych przeze mnie lub Martynę :D Kraków:


 panorama Krakowa :

 dzwon Zygmunta:


Pogoda nam nie sprzyjała, ale mimo wszystko było super :)
Tatrzańskiego Parku nie mam, bo strasznie lało :/ 
Jak jechaliśmy do Zakopanem to spadł śnieg! hehe :D
Zakopane:
(nie mam niestety zdjęć Krupówek :<
Śpiący Rycerz:


 Hehe wszyscy musieliśmy zrobić zdjęcia tej tabliczce (:
I oczywiście na sam koniec wyjazdu, pogoda się poprawiła, więc w dzień powrotu było cieplutko i słonecznie ehh =3=
Ojcowski Park Narodowy:

 hyhy przypomina wam to coś? xD

I to by było na tyle :D oczywiście mam więcej zdjęć, ale nie będę was nimi zawalać bo po co :>
Na koniec jeszcze mogę dorzucić zdjęcie z religii- wszyscy musieli zrobić mi zdjęcie w tej czapce =3=

muahaha >:D co za kinder metal xD
To do napisania :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz