niedziela, 6 maja 2012

Majówka :)

Heej~! Bardzo was przepraszam, że ostatnio tak zaniedbuję tego bloga (Boże do kogo ja to pisze xD) ale jakoś kompletnie nie było o czym pisać : / no ale przecież zaczął się maj i długi weekend ^^ (który już niestety się kończy ): )   czyli czas na imprezy koncerty wyjazdy i co tam jeszcze :D. Otóż własnie, też byłam ostatnio na koncercie (to aż dziwne) ale było ekstra :P majówka we Wrocławiu, dobrze, że nie płaciłam 88zł za 3 dni bo pierwszego po koncercie jedynego zespołu na którym w sumie mi zależało (Strachy na lachy!) pogoda się całkiem skiepściła. Masa fajnych ludzi i naprawdę świetny klimat ^^
nutka na dziś przy której najlepiej się bawiłam: Strachy na lachy- Raissa
wiem że dzisiaj tak przymulam ale dzień taki, że nic mi się nie chce tylko spać o:
trochę się poprawiłam w rysowaniu od stycznia więc dla zainteresowanych  kilka artów :P
 Guns n'roses xD

My Chemical Romance





Gerard Way 



 obydwa z Higurashi no naku koro ni dla koleżanki : )
 MCR w wersji My little pony xD

And now everybady say "aww" :


 zrobione przed chwilą :P



 więcej moich rysunków :http://wiesiekzwioch.deviantart.com/ :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz