wtorek, 27 marca 2012

Powerpuff Girls-Z

Hejj~ muszę jakoś po nadrabiać ostatnie braki, dzisiaj mam dla was... DUM DUM DUUM Atomówki w wersji anime czyli Powerpuff Girls- Z ! :D
Keska dość prosta taka hmm... jak ja to określam dziecinna: 

nie mniej jednak jest fajna, ale jestem raczej przeciwnikiem zmieniania amerykańskich kreskówek na japońskie anime zwłaszcza, że podstawową różnicą w rysunkach jest to, że anime ma być ładne, śliczne itd a kreskówki samym wyglądem mają śmieszyć więc postacie to po prostu karykatury. 
Fabuła jest podobna, ale nie wszystko jest zerżnięte z amerykańskiej wersji :D już sam początek oraz powstanie dziewczynek jest inne, nie zdradzę wam jakie sami musicie obejrzeć ^^ 
Dodam jeszcze, że strasznie mi się podobają Rowdy Ruff Boys-Z :

fajni są nieprawdaż? :D
Z tego co wiem to 1 odcinek chyba można obejrzeć na kreskowka.pl a pozostałych nie znalazłam musiałam oglądać po angielsku : / Miłego oglądania! :3


Ostatnio coraz więcej rysuję, ale żeby nie zawalać bloga obrazkami dodaję mojego deviantarta zapraszam chętnych :3 
Ave!

1 komentarz:

  1. OoO Widzę ,że teraz trawisz oklepany temat M&a przez bloga mojej koleżanki i mnie?
    Oj nie ładnie tak wszystko odgapiać :D

    OdpowiedzUsuń