niedziela, 20 listopada 2011

:O

Dobra więc ze statystyk wynika że na tym czymś był (przypadkiem) ktoś ze szwabi (niemiec ale ja tak zawsze xP) więc na wypadek gdyby znowu miał być to użyje nazwy miejscowości znajdującej się w Niemczech to może się zainteresuje i z wrażenia przetłumaczy xP
Więc w te wakacje byłam w Drezden (przez s czy przez z? xd). Było świetnie i gorąco heh. To miasto jest wspaniałe! (a nie jak jakiś Wrocław bez urazy :P) Jest tam naprawdę pięknie nawet mam trochę zdjęć to wrzucę. Ale ludzi było mnóstwo (człowieku weź tam znajdź miejsce do zaparkowania x.x) a jescze skorzystaliśmy z okazji, że tam był tańszy cukier i kupiliśmy sobie taki zapas że nadal go mamy xP (byliśmy tam w lipcu hah) cóż w markecie można było kupić tylko 5kg cukru na osobę (musieli tam być Polacy!) dobrze że była nas piątka...
zdjęcia: (zdjęcia niemieckiego cukru niestety nie wrzucę xd)
nie wiem co to ale wygląda fajnie xP
to również :)
tam byłam tam byłam taaam byyłamm~ ! :P
zdjęcia by moja siostra :D 
mam nadzieję że się podoba, a teraz coś co malnęłam dziś:
 hahaha :D 
konczę na dziś :)

post by budyń 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz