niedziela, 20 listopada 2011

Kartka z pamiętnika - By Kisiel

Witajcie na tym very popular blogu , którego odwiedza setki tysiące osób , czasem czuje sie jakbym pisała sama do siebie xDDD , no ale to już inna sprawa : ]
Moja koleżanka - Budyń , rozpisała się o Niemczech , dobrze ze nie pisała zbyt wiele o niemkach ; D
O czym ja tu mogę pisać , nie mam zbytnio o czym , może zrobie statystyki ile włosów mi wypadło .
Ja byłam na wakacjach w Irlandi i wokoło byli sami rudzi ludzie ... niczym japończycy w dżapani xD . no dobra to było złe porównanie , no do cholery nie wiem co mam tu pisać ! : ] . Nudze sie , i totalnie nie chce mi sie iść do szkoły .. wprawdzie we wtorek disko w szkole ale nie wiem czy pójde za moje oceny .. -,-

Pozdrawiam wszystkich rodaków ;DD Abemus Papa . ; DD


Kisielówna . :]

Nuta na dziś : ♥ Nirvana- Smells Like teen Spirit

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz